Una día fantastica

Idag har varit en bra dag. Började härligt med film på svenskan och engelskan. Vi fick också tillbaka våra insändare+artiklar. Jag och Hanna fick Vg+/Mvg-, det nöjer jag mig helt klart med. Svenska är inte mitt bästa ämne direkt. Sen hade vi matte. Och vill inte skryta men jag kommer få MVG i Matte B!! :D Jag är helt överlycklig. Jag var helt inställd på att jag skulle få vg, och tänkte att det skulle väl få räcka för mig. Men nu hade det gått bra på nationella så då får jag också det i slutbetyg. Ojojoj, ingenting kan förstöra mitt humör nu. Tror jag iaf :) Jihoo. Sen hade vi datakunskap som var slappare än slappast. Fick sitta och lyssna på en massa korta redovisningar, plus läsa en kort kort bit själv. Sen var det Gemu (gehörs och musiklära) terminsprov som inte alls var så svårt som jag hade tänkt mig det. Jag tror det gick rätt så bra. Och sen så han jag och Oskar med tidiga bussen, eller jag menar halv fyran. Så nu är man hemma :) Underbart. Hur har era dagar varit? 

"He seems a very good teacher," said Hermione approvingly.
"But I wish I could have had a turn with the Boggart"

"What would it have been for you?" said Ron sniggering.
"A piece of homework that only got nine out of ten?"

- Prisoner of azkaban. 

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0