Un otro concurso hoy

Japp, tävling idag igen. Sprint på tomtebo :) Det blir kul, hoppas jag glömmer allt som jag har i mitt huvud just nu då! Orkar inte med mig själv. Tänker hela exakt hela hela tiden på en sak, och sen så gick det väldigt dåligt idag igen på spanska nationella!! åh.... och gissa vad jag sa på engelska prat nationella igår då? Jag skulle förklara vart jag bodde, tror ni inte att jag säger:
- I live en un pueblo pequeño.
Hur korkad får man vara? och har så mycket som jag måste göra just nu... fattar egentligen inte varför jag sitter här och skriver medans jag väntar på mamma, jag hade lika gärna kunnat spela piano och öva tills terminsuppspelningen. Typiskt mig. att inte ta vara på den lilla tid jag har. Så att jag måste stressa sönder sen. + bad imorgon....inte kul. Vilket positivt inlägg!

Pues bien, nu måste jag gå och packa ner alla los libros i min väska. Sen blir det springspring!

 "We don't send people to Azkaban just for blowing up their aunts."
- Fudge, prisoner of azkaban

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 17:58:06
Postat av: lovisa

vilken fin blogg :)

2008-05-20 @ 17:58:57
URL: http://lovisamelin.blogg.se
Postat av: jennifer

haha jag får ångest av att du blandar in spanska i inlägget, jag HATAR spanska! ;)

2008-05-20 @ 18:01:32
URL: http://jannifar.bloggspace.se
Postat av: Tiffany

Jag fick IG på matte nationella, inget kan vara värre än de :/

2008-05-20 @ 18:11:08
URL: http://Tiffanymoore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0