Tengo que hablar español ahora!!!

Okej, nu var det hasta mucho tiempo aqui. Men skola, träning, skola, för lite ork och pues bien.... Men nu har jag fått reda på att det typ ska vara "uttagning" till Teniriffa, fatta hemskt!! Det här är ju min dröm!! Snälla låt mig få fara! Man ska typ prata med läraren, som en dialog, fattar ingenting. Jag vill fara, och jag vill ha med mig oskar! Visste att det inte kunde vara så bra som det verkade.

Iaf har jag tråkat sönder hela dagen. Hade ingen alls att vara med. Sanna valde några grillkompisar istället, rebecca var barnvakt, så jag hoppade studsmatta med mig själv och satt vid datorn. Muy divertido.... no. Här är iaf resultatet av datalekandet.

image44 
Hahah, ja, det här var ju intresant. Letade också igen en massa gamla bilder. Och hittade dessa sommarbilder. Otroliga minnen där ifrån. Yo sólo quiero sentir el calor de tu mano un otra vez. Bueno! Hahah och jag kommer aldrig glömma sannas hopp ifrån taket ner på bordet. <se bild> och sen när jag och oskar han fram till henne då var hon först tyst och sen sa hon: "åh, jag är för tjock"

Minnen.


image45
Quiero hacia atras. Den hära bilden slarvade jag något med. Jag visste inte vad jag skulle göra men ville göra någonting av bilderna.

















Harry was just thinking that all he needed was for Dumbledore's pet bird to die while he was alone in the office with it, when the bird burst into flames.  
-
Chamber of seacrets 

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

what??
oskar ölm??

2008-05-12 @ 19:07:08
URL: http://fabulousfay.blogg.se
Postat av: jebbs

Neee sååå söööttt!!

2008-10-26 @ 20:27:17
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0