La casita de campo de mi abuelo

Slö dag det hära. Klev upp kl 11, hur kunde jag sova så länge det vet jag inte, har inte klivit upp så sent sen förra sommarlovet tror jag. Först så låg jag ute i solen och läste Harry Potter y la piedra filosofal (första på spanska). Det var mysit men det var så himla soligt! har inga solglasögon... :/ Sen kom mamma och elina hem ifrån stan. Och vi åt glass - en billig en från ica, inte det godaste men funkar - Sen kom lilljonna över och jag spelade brännboll mot hon och Elina. Hur kunde jag vinna även fast jag  var ensam på mitt lag och dom var två. Jag var tvungen att varva på varenda slag och sen fick jag vara både brännare och den som sprang efter bollen. Haha.
Snart blir det morfar. Till sommarstugan i himelsund. Det blir maravilloso. Morfar är världens bästa kock så det blir alltid underbar mat.

Planerar ett HP maraton med Emanuel. Det kommer bli bäst!! Men det kommer ta tid, 12.5 timmar... utan pauser ;) Haha. Hoppas bara att vi typ inte ska göra någonting på torsdag med skolan för då skulle det passa bra! Nu känns det som om sommaren kommer, fast lovar att blir kallt igen, men vet ni hur varmt det är ute på min gård!??! Helt sjukt. Men man ska inte klaga. 

     

Åh jag längtar typ tillbaka till London. Fatta hur kul vi ahde det där?!?! Plus att maten på KFC var godast xD Wrapstar hjärta mig. Såg på mcdonalds att dom hade typ någon liknande sak, så jag tog sjävklart den... för i london var det ju svingott. Men sen så var den jätteliten, typ "som ett litet knyte" (citat av Sanna E ^^) men hon hade rätt. Den i London var mkt större och godare. Oj, mitt livs resa hitills. Men snart blir det ju London igen, måste fara dit när resten av filmerna har premiär också. Eller iaf när den absolut sista delen av sjuan har premiär. Tänk vad mkt folk det kommer vara där då. Blir till att köa länge då. Men längtar redan!


Hermione: "A telephone, Ron. Honestly, you should take Muggle Studies next year . . ."  
- Prisoner of Azkaban

Abrazos




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0