El diario de Lily Evans

Har nyss läst ikapp mig i Fannys fanfiction. Sry att jag har varit borta så länge ifrån den, men har haft lite mycket för mig, men nu kunde jag inte hålla mig. Sjukt så duktig du är! Alla ni som inte har läst den, börja läsa den! >hp gruppen på apberget<
Jag hade bestämmt mig för att fara till skolan idag och åka hem med 20 över 11 bussen. Och sen halv elva gick vi och åt, och sen glömde jag bort tiden. Så nu har jag suttit här typ i en timme, eller mer. Och bara gjort ingenting. Borde kanske gå och öva piano igen. Men orkar inte!! Fast måste :/ Varför är ingen här inne, det är så tråkit vid datorn om man är själv. Men om typ 1h och 45 minuter, då får jag fara hem. Varför går det så lite bussar!? Skulle ha stannat hemma, det var inte så lönt att fara på operation dagsvere informationen, eller det kanske det var. För nu ska jag jobba på operation nattverke, en konsert här på midgård som man kan gå på istället för att jobba, men den kostar ju pengar, så nu ska jag riva biljetter och bidra med lite fika. Då har jag gjort mitt till operation dagsverke :P Det blir bra.

Undrar vad jag ska hitta på ikväll förutom att plugga, kanske baka något, ja! Jag ska baka kladdkaka när jag kommer hem! Btw så är dom hära macdatorerna på skolan sämst. Det är en massa saker som man inte kan göra på dom som man kan med windows. Så lika bra att gå och spela piano en timme. Är leeesss på låtarna, men har läxa tills imorgon. Och just det, vi har kör prov imorgon! Neej. Känns inte bra, hoppas jag klarar min stämma, den är ju lite kronglig ^^
Pues bien, hade

Sista citatet ifrån 2an nu ^^ sen blir det poa. Och eftersom att man inte kan göra det till kursiv stil, eller centrerad så får det se som vanligt ut.

"Could've been anything," said Ron.
"Maybe he got 30 O.W.L's or saved a teacher from the giant squid.
Maybe he murdered Myrtle, that would've done everyone a favour . . ."
- Chamber of seacrets.

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0