domingo

Jobbig söndag. Jag känner mig sjuk... alldeles tät i näsan och jättehängig. Jag skulle göra vad som helst för att få sitta och se på film hela dagen. Tänk hp maraton. Ojoj, men näe... jag har typ 1000 grejor tills den hära veckan. Plus piano terminsuppspelning som känns jättejättejobbig. Jag kan ju inte ens min låt! Och sen kommer sam-läraren och sätter en massa press på en. Om jag får mvg på dom två sista grejerna då får jag mvg i kursen. Jag som hade tänkt att nöjja mig med vg jue!! Det går ju inte längre.

La semana
Måndag: Gehörs och musiklära kursprov, datakunskapredovisning
Tisdag: Sam -ekonomi prov
Onsdag: Piano övning med en flöjtist, trumuppspelning
Torsdag: Piano terminsuppspelining inför alla lärarna + tävling på kvällen.
Fredag: Sam analys in. Piano läxa - skalor. får Säkert någon spanska grej till denna dag också.

Okej, det ser inte så mycket ut. Men det känns sjukaste jobbigt!!!! 
Jag har varit borta länge ttre kvällar irad nu. Det känns typ att jag inte har sovit så mycket. Vill bara vilasovavila. 

Kulturnatta var iaf kul. Spelningen gick rätt okej och sen var det "The whez" :P Det var nästan roligast, var några killar där som dansade, mimade och var skojsiga att se på. Men musiken var som alltid bra. Jag fattar inte hur Oskar kan röra fingrarna så där snabbt!!?? Någon som vet knepet? Tell me. Jag känner mig så efterbliviven på piano. Alla kan sina instrument sjukt bra, och sen kommer jag här ba: Yeah... lets go barnen i bullerbyn. Okej, inte riktigt så men nästan. 

"I'd have to see what the Ministry'd do to me if I blew up an aunt.
 Mind you, they'd have to dig me up first, because mum would've killed me.
- Ron, prisoner of azkaban 

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Ja alltså jag är också ett hp fan och jag höll på gråta när jag läste nyheten :(

2008-05-25 @ 19:05:36
URL: http://Tiffanymoore.blogg.se
Postat av: Christoffer

Du kanske borde ha en regel?
Sätta dig ner minst 30 minuter per dag och jobba lite med arbeten.
Det gör jag iallafall (så gått det går iallafall :) )

2008-05-26 @ 02:18:53
Postat av: Tiffany

haha ja, grymt söt! :D

2008-05-26 @ 10:45:19
URL: http://Tiffanymoore.blogg.se
Postat av: Sanna

Jaa, måste nog börja göra så christoffer :) Tack för idén.... :D

2008-05-26 @ 21:48:26
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0