=D

Fin rubrik, visste inte vad jag skulle skriva....
Sitter på skolan och väntar på att Mamma och Elina ska komma och hämta mig så blir det träning i hamptjärnsstugan. Måste vara det jobbigaste stället. Uppåt och neråt och uppåt och neråt igen! Och sen så fortsätter det typ så. Haha.

Iaf så har gladheten hållt i sig. Tack jörgen. Hela den hära jobbiga veckan har blivit mycket mera positiv sen igår. Sam. ekonomi provet imorse gick väl sådär, men plötsligt kom jörgen in och då blev jag lite mer peppad på att komma på något. Nog för att jag blandade ihop liberalismen och konservatismen. Men vad i hela friden har Ideologier med Ekonimi att göra? Ingen hade sagt att man skulle kunna ideologierna till mig. Så det var dåligt. Jag menade ju konservatismen men råkade bara skriva den andra. Pues bien... Sen hade jag bara spanska, och där såg vi film. Så egentligen behövde man inte komma på den. Men vissa har ju träning på tisdagar så att dom stannar kvar tills seent, då var det lika bra att fara. Det var iaf en bra film, typ... jag kom inte ihåg vad den hette. Men det var en spansk barnfilm, typ disney. Någonting med att två killar kom till Den gyllene staden. Den var jättebra. Jag älskar barnfilmer!
Oskar fick ledigt idag då. Eftersom att han inte hade prov på morgonen och ingen spanska... Ringde och berättade att vi slapp spanskan just innan tolv bussen skulle gå. Där hade han tur! Así, jag, Markus och Micke satt ensamma i ett klassrum och såg film. Det var härligt.

+ Ingen bruksuppspeling imorgon. Blir typ nästa vecka... Men måste ändå komma hit och spela piano tills på torsdag. Åjjj vad nervös jag kommer vara.
+ Någon stråkorkester som övar nu. Låter finfint :)
+ På Tisdag Har 9mu (tc) konsert som vi alla måste se!!
- Ska få "inviduell skuggning" idag på träningen, det är läskit... man blir så nervös för att man ska göra rätt.
 Bara ett miinus :)

"Well . . . when we were in our first year, Harry - young, carefree, and innocent -"

Harry snorted. He doubted whether Fred and George had ever been innocent.
- Prisoner of azkaban

Abrazos


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Tack! :D

2008-05-27 @ 20:13:53
URL: http://tiffanymoore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0