Concurso

Tävling idag, budkavle, eller stafett med mi madre. Det var kul. Vi vann och fick snorljusgulgröna ryggsäckar. Jättesnygga ^^ Funderar på att använda den i skolan... *not*. Nu har jag iaf fikat upp allt som jag gjorde av med, typsikt mig! Det var världens jobbigaste upplopp, upp för hela branta sluttningen vid Hamptjärnstuga. Och att man var tvungen att göra det två gånger! Andra gången var det ganska mycket jobbigare än första gången, men jag tog det rätt så lugnt uppför för jag visste att vi redan att jag låg mycket före de andra. Kul tävling iaf :)

Nu måste jag göra svenska, URK, och inget one tree hill idag :/

"I knew it." Stan shouted gleefully. "Ern. Ern. Guess 'oo Neville is, Ern.
E's Arry Potter. I can see 'is scar."
- Prisoner of azkaban

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0