382 días

Nervös dag idag. Har nog inte varit så här nervös ända sedan uppspelningen när man skulle söka in till Musik. Oj vad jag hade ont i magen minutrarna just innan. Pratar om terminsuppspelningen... Kom in i stora orkestersalen och där satt 5 musiklärare vid ett bord med varsin dator. Kändes som världens idol jurry. Där satt dom och sa inte mycket utan bara granskade en. Sen spelade jag, med flöjt-Hanna ifrån trean. Ibörjan gick det väldigt bra faktiskt, men sen gjorde jag ett fel och då gick typ allt sämst efter det. Blev så nervös igen då...åh. Besviken on my seft!! Men efter tio minuter kändes det väldigt skönt att det var bortgjort iaf.

Jag har jättekorviga fingrar har jag märkt! Haha, inte fina.

Var på stan och strömpilen med Sanna idag. Alltid lika kul med dig! Göteborg i sommar blir roligast!
Har jag skrivit om världens bästa sångerska btw? Hanna, en mi clase. hjälp mig, helt sjukt vad du är fantastisk!! Hon spelade upp två låtar för mig Jennifer och gustav som hon skulle spela och sjunga i kyrkan förra helgen. Det är helt seriöst det finaste jag har hört i hela mitt liv. Efter ett tag grinade både jag och Jennifer. Jag kunde inte sluta sen heller. Helt amazing att du kan förmedla den känslan! Eller känslorna.... ojojoj tack för att du finns!

Nu har jag fått veta sommarjobben iaf. Först här uppe på strömbäck i två veckor. Och sen blir det gatumusikanterna, förvånande nog. Men det blir kul. Fatta att bara få spela och få pengar för det?! KulKul!
Men näe, nu måste jag sova.... det är ju fortfarande skola på dagarna. Buenas noches. (Kommer få veta spanska betyget imorgon, är nervös som bara den för det också!! Håll tummarna för mig!!)

Wood: "HARRY, THIS IS NO TIME TO BE A GENTLEMAN. KNOCK HER OFF HER BROOM IF YOU HAVE TO."
- Prisoner of azkaban

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0