vamos a subir a la motaña

Lets go to the mountains.

Ajdå har inte skrivit ända sedanprojekt dagarna. Aja, hur som helst gick föreställnignarna super! Det var otroligt kul, nu känner jag verklgien att jag har valt rätt program. Fattar ni vilken kick man får av att stå på scen! Jag hade kunnat köra föreställningen om och om igen. Ni ska bara veta hur taggad jag var inför den sista! Den sista var nog den roligaste, den gick bäst också. Tur det, man vill ju sluta på topp. Men sen så var alla där och tittade då :) Mormor, Fanny, Sanna, Rebecca och Johanna. Det var kul.

Hade spanska prov i tisdags och jag är fortfarande kvar i spansktalandet. Kanske också för att jag är så sjukt avundsjuk på de orienterarna som just nu sitter på flyget på väg till Spanien på träningsläger! JAG VILL OCKSÅ! Asi voy a hablar español un momento pequeno, pero ahora quizas niguno entende alguno. Bueno.... no me preocupo en todo caso. Voy a hablar Español el todo del dia. ..... quizas no, pero casì.

Nu blir det iaf fjällen :) Jippi, hemavan con mis primos. ¡Estupendo! Bara folket slutar och kommer in till stan så bär allt iväg. Jag lovar att jag glömt något, fast jag är rätt så experimentado pero sin embargo.

Adios Umeå!
Un semana santa alegre!

"Oooooooh" he said, with an evil cackle. "Ickle firsties, What fun."
- Peeves, philisopher's stone

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 14:51:08
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0