"Urgh - troll bogies." r.w

Varför har jag alltid så svårt för att formulera mig? Jag känner alltid sånna konstiga grejer som jag inte kan sätta ord på. Så det blir väl ingen  förklaring på det här.

Det blev inget Ica Fjällboden och inget Riesen, orkade inte ta mig ner dit. Även fast det finns ny SkiStreet att gena genom. pero pero.

Men, Torsdag idag, snart är sportlovet slut och jag har inte gjort något skolarbete som jag lovade mig själv att göra. Eller räknas att läsa svenska boken som skola? Jag har inte tränat så mkt som jag borde ha gjort, jag har varje dag klivit upp kl kvart i nio, ätit frukost, gett mig av ut i backen, åkt in igen vid 12 tiden och ätit lunch. Farit ut igen och åkt tills kl blivigt fyra. Varierande dagar säger jag bara. 

Inatt drömde jag värsta hemska drömmen!  Drömde att el aviòn de Oskar, y su familia från stockholm krashade... Pratade med han nu och det var ingen fara med dom. Tur att jag inte drömmer sanna drömmar! Annat tyckte jag förut, hade väl gjort vad som helst för att få mina drömmar bli sanna. Men nu ångrar jag mig. Pero....Nu ska jag läsa den dära däckaren sen ska jag sova. 

Buenas Noches
Abrazos 


"Mr. Moony presents his compliments to Professor Snape, and begs him to keep his abnormally large nose out of other people's business."

Snape froze. Harry stared dumbstruck, at the message. But the map didn't stop there. More writing was appearing beneath the first.

"Mr. Prongs agrees with Mr. Moony and would like to add that Professor Snape is an ugly git."

It would have been funny if the situation hadn't been serious. And there was more.

"Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a professor."

Harry closed his eyes in horror. When he'd opened them, the map had had its last word.

"Mr. Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slimeball."

- in hp poa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0