Toblerone vs Riesen

Nu har jag suttit i flera timmar och lekt med färger, klockor, almanackor m.m. Det är sjukt kul men oj vad tiden har gått... lovar att jag suttit här i mer än fyra timmar men tillsist blev jag lite less och tog bara några färger, orkade inte göra supenoga men nu har i alla fall bloggen ett helt annat utseende. Och tack Fanny för bilden! Den är svincool. När jag fixar med html brukar allting egentligen bara gå skit, men idag gick det rätt så bra om man bortser från profilbilden som nu får hänga lite utanför bloggen. Stackars emma, du fick inte plats ^^.
Pratade med Hampe idag och, förlåt, jag menar inte att jag inte kan lita på er, eller att jag inte vågar fråga om ni kan vänta på mig, eller att ni inte bryr er om mig. jag visste inte hur jag skulle uttrycka mig men jag saknar och är ovan med att inte ha någon som man gör ALLT med, oavsett om det är i skolan eller på fritiden. Hampus åt också Riesen... vilket ledde till att jag började söka igenom skåpen efter choklad och tillslut hittade jag Toblerone vilket nästan är lika gott. Kanske måste gå ner till Fjällboden och köpa riesen, men vet inte om jag orkar.  

Morfars musik har gått här nere ett tag nu, det är jätteläskit för ibland blir volymen hur hög som helst så då hoppar hjärtat upp i halsen och man själv flyger typ av stolen. Det här kommer inte sluta bra känner jag, måste nog stänga av musiken helt eller undersöka vad felet är.
Ikväll blir det Private Pratice. Systerserien till Greys... Faktiskt bra, men absolut inte lika bra som riktiga Greys. Men ändå värt att se.


"Listen, if you [Fred and George] don't take it [the gold], I'm throwing it down the drain.
I don't want it and I don't need it. But I could do with a few laughs. We could all do with a few laughs. I've got a feeling we're going to need them more than usual before long."
- Harry Potter (goblet of fire)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0