Så ska det låta

Kvällsåkning med lillsis ikväll. Underbart. Det känns som om farten är 100% snabbare än i vanliga fall, fast det är den väl inte tror jag. Synd det. Sen följde jag Elina en bit på vägen hem till Sommarvägen, och på den vägen finns det inga lampor, så vi fick åka slalom helt själva i det kolsvarta mörkret. Det var coolt ^^ Speciellt när man åkte i bäckravinen, man såg inte att det gick neråt men man kände det i magen!! Sen fick vi dela på oss och köra helt själva i ingenstans kändes det som. Det var aldeles mörkt, inte en endaste själ bredvid en bara en massa fjällbjörkar och en själv som försökte känna sig fram efter vägen men samtidigt åka snabbt för att ta sig ut ur det. Jag tycker det var coolt ♦ Sen när jag kom in såg jag på Så ska det låta, det va mitt första favoritprogram och är det fortfarande. Jag kan inte hjälpa att jag nördar mig igenom det varje fredag. Det är underbart. Undrar hur många sesonger jag har sett nu.... Iaf ända sen jag var mini. Men nu ska jag se vilka som åker ut ur Lets Dance. Såg lite av programmet så då kan jag inte slita mig ifrån själva avgörandet.

♦♦♦
"Oh, of course," said Ron, clapping a hand to his forehead.
"I forgot we'll be hunting down Voldemort in a mobile library."
- The Deathly Hallows

Buenas Noches
Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0