Hemma

Då var man hemma igen. Känns lite skönt måste jag erkänna. Att vara utan ett piano i över en vecka det är på gränsen. Tur att man kan sjunga vart man än är! Men annars så saknar jag redan Hemavan. Finns det något negatift där? Bilresan hem tog lång tid tyckte jag. Längre än vad den brukar ta... fast jag sov från tärna till storuman. Konstigt. ? allt ser mkt annorlunda ut på den här datorn än på morfars. Hela bloggsidan ser konstig ut. Menyn har hamnat längst ner för mig, nedanför alla inlägg. Hoppas det inte ser så ut för er andra! Pero, pero, iaf så är det melodifestivalen nu, den kan man ju inte missa xD

???
"Scars can come in useful. I have one myself above my left knee which is a perfect map of the London Underground."
- Albus Dumbledore (philosophers stone)

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0