Función de estreno - mañana

Hejja Sanna! Här stressar man ihjäl sig med att byta om till träningskläder inne på en trång toalett på skolan (fast en fräsh en xD) och typ springer ut till vägen för att kolla om skjutsen har kommit. Sen kommer den aldrig och man blir mer och mer stressad... Då ringer man och får då höra att man är en timme för tidig! Kulkul! Nejnej! Haha men då får jag mer tid till att spela piano vilket jag ska gå ner och göra nu. Adios.
Just det, ettornas projekt, premiär imorgon. Ska bli så skoj, är jättepeppad! Tur att jag fick tag i extra biljetter, bara fyra st per person är ju svinlite!! Tänk om man har stor familj... Pero, pero. Tengo suerte.


"Why are you going to London?" Harry asked, trying to keep this friendly.

"Taking Dudley to hospital," growled Uncle Vernon. "Got to have that ruddy tail removed before he goes to Smeltings."
- Philosopher's stone

Abrazos


Kommentarer
Postat av: Fanny

ååh jag har just lärt mig vad abrazos betyder :P hehe

2008-03-13 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0