Fanny + Greys

oj vad jag saknar dig. + alla andra. Jag är less på att inte ha er på skolan, varje dag måste jag vara med alla musiknördar, okej ta inte illa upp men jag bara saknar 9mu. Först att inte ha någon som man är med jämt, och kan lita på till 100%, att inte ha någon som man kan säga vänta på mig innan du går och äter. Det har jag aldrig uppleft. Jag har alltid haft någon där som jag vet undrar vart jag är om jag inte kommer till skolan en dag. Nu förstår jag er andra, som inte varit så bortskämda som jag har varit med kompisar. Men det är bara att stå ut och vänta på bättre tider antar jag. 

Jag var nära på att börja grina så det var bra att vi bytte samtalsämne Fanny. Vad skulle morfar (som för tillfället dricker mjölk) tro om han kom ner och märker att jag sitter här vid datorn och grinar? Att jag saknar strömbäck? Knappast... Hemavan är så mkt bättre. 

Ikväll var det lång tv-kväll. Först genomgång av dom två första sesongerna av Greys Anatomy. Egentligen hade jag ju inte behövt se det men jag såg det iaf, för det är bäst! Sen var det AFV som jag inte kunde slita mig ifrån... sen var det ett litet uppehåll men efter det blev det vänner. Sen (många sen här känner jag) blev det roomservice som jag såg med morfar. Och sen kom programmet jag längtat efter hela dagen (nästan) GREYS ANATOMY. Älskar det programmet, alla kaoser och allt. ----bäst----

Nu ska jag sova, företen så sover man väldigt bra här i fjällen, är så gott som ny när man vaknar. Innan jag somnar ska jag väl läsa skolboken tror jag. Saknad  av någon. Den är väl OK, men deckare är inte riktigt min genre. God natt.

"Of course it is happening inside your head, Harry,
but why on earth should that mean that it is not real?" 

- Albus Dumbledore.
(Harry potter and the dethly hallows, kings kross)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0