Djupdjup djupaste snön

En aningen snöpuls eller? På träningen for vi till Hamptjärnsstugan och körde Ol-slingor i djupdjup djupaste snön. Ibland kom det värsta hålen som man föll igenom i, läskit men lite kul. Det var jobbigt. På uppvärmingen sprang tjelvar upp ett spår med dom jäättelåånga benen, och direkt efter kom jag med dom koorta benen. Det var inte så lyckat. Blev svårt att ta så långa kliv, fick kämpa mig fram där. Men ännu jobbigare hade det varit om jag varit först så ska väl inte klaga... Kul att vara tillbaka till träningen igen iaf. Kännde efter en veckas ledighet att det var någonting som saknades.  Pratas om SM-lägret i Sörmland nu. Hoppas det blir av för mig. ? Skola imorgon igen. Tur att det är projektet hela dagen och inte Svenska, engelska och matte som förmiddag. Då hade det inte alls kännts bra att komma tillbaka till skolan. Längtar tills Onsdag och Torsdag -föreställningar ? Har lagt in bilderna ifrån Hemavan nu så nu du Sanna! (E)

    

???
"Ah, go boil yer heads, both of yeh," said Hagrid. "Harry - yer a wizard."
- Philosophers stone

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

oooh, posarna :P hehe
jag läntar till torsdag :) wie ..:D

2008-03-11 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0