Un Trabajo malo

Nu har jag suttit i 13 timmar (med igår) och rabatterat, rensat rabatter alltså. URS FY OCH BLÄ. Inte alls kul jag är vääldigt ont i mina slatterknän och ryggen mår väl inte prima heller. Är det bara för att jag är tjej som jag får göra det hära? Eftersom att de killar som jobbar får typ måla, rensa i skogen, flytta möbler m.m. Jag bär mycket hellre stora grenar än att rycka loss små fina grässtrån (*not!*)  som är väldigt irriterande för att dom finns exakt över allt!! Om man ändå vore två... som dom....  då skulle det vart lite roligare, men näe då, jag får sitta själv och bara tänka på att man får ondare och ondare. Pues bien, har lunch nu men måste strax tillbaka till sitta-på-knä-få-ont-i-ryggen-stället. Men jag har ju iaf ett jobb, så kanske inte borde klaga? 

GRATTIS TILL FANNY  som fyller år idag! :) yo <3 tu!


Uncle Vernon:"Listening to the news! Again?"

"Well it changes every day you see," said Harry.
- Order of the Phoenix

Abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0