Un Concurso terrible!

åh, gick inte alls bra idag. Hade nog kvar lite känningar sedan de 4a milen på cykel igårkväll. Jag fick kramp i baksida lår så jag gav upp efter den andra kontrollen. Haha. Men sånt händer väl ibland. Säger vi.

Har nyss bakat chokladbollar. Mumma var det. Ska ha med mig till Engelskan imorgon men känns som om jag är den enda som kommer ha med mig fika!! Eller har någon annan bakat? Annars blir det en chokladbolle var åt la gente.


Vi ska typ beställa nya orieteringsdräkter. Jippi! :D Det har jag väntat länge på, dels är dom som vi har nu inte dom snyggaste och sen så är min tröja för liten. Hoppas dom blir snyggisha. STÖCKSJÖ IS

Längtar tills imorgon! Näst sista dagen i skolan buhu, haha. Först fika och sen datakunskapsbetygsprat - långt ord - Pues bien hoppas det inte blir en sådan tråkdag som denna.


xD


 

Ron: "Percy wouldn't recognise a joke if it danced naked in front of him wearing Dobby's tea-cosy."
- Goblet of fire

Abrazos
Nöje och Underhållning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0