uf! pff!

¡Urs vad jag har varit dålig på skriva nu på sistone! Har inte alls orkat typ. Bara jobbelijobb som tar upp hela ens energi. Men nu är det bara tre dagar kvar för mig!!! Jag taggar muy mucho!!! Och nu sitter jag inte själv och rensar rabatter heller, är med Kajsa och får måla och borsta/skrapa väggar. Nog för att det inte heller är det bästa men att måla är mkt bättre än att rensa. Stötte på världens myr-bo igår!! BLÄ vad disgusting, det kryllade de verdad!


 


Sjukt vad härlig! Höjdpunkten på skansen helt claro! 
Hennes energi... ♥

Den här är också nice! ^^



Pues bien, jobb imorgon kl sju så måste sova nu :/      ¡Buenos Noches!

Sirius:"Kreacher wasn't quite as devoted to him as mother, but I still caught him snogging a pair of my father's old trousers last week."
-Order of the phoenix

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Wooix

Asså de e så coolt xD slottet asså! :P när jag såg det första gången på apa, så typ dog jag :D

/TryckHär på apa

2008-07-01 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0