Siiii :)

Vilka är europamästare!?
SPANIEN

Okej, nog för att jag somnade under andra halvlek =] Så kan ju inte säga att jag såg hela, varför ska just jag vara så trött?? Jämt när det är fotboll så somnar jag. Typiskt ^^

Sista dagen på jobbelijobbet nu. Känns sjukt härligt, tycker synd om Kajsa som har sin vecka kvar. Bara dom inte erbjuder mig mer dagar, typ som den hära veckan ut! För då måste man ju typ säga ja, men det pallar jag inte. Jag har för ont i knänen... säger vi som.

Vad ska man sen hitta på ikväll då? Typ ingenting kommer det bli, tråkit + tandläkaren imorgon. URK

Harry: It was almost worth telling those lies to watch Fudge's blood pressure rising ..."
- The Order of the Phoenix

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0