Queremos tener gol, gol, gol

Sverige... vad håller ni på med?? Klart vi ska vinna mot Ryssland!

Idag kändes faktiskt jobbet rätt så okej. Var faktiskt inte en sån lika stor plåga som de tidigare dagarna, och om man tänker på att man tjänar nästan 1kr per minut, då går allt mycket lättare. Hahah. Bara en dag kvar nu innan lång-helg känns mycket skönt. Då blir det midsommarafton med Sanna, Rebecca, Johanna och kanske några till?

åh, imorgon måste jag städa en massa, jag taggar redan *not*. Pues bien, ahora va a estar fútbol. ¡Buena suerte Suecia!!

"But Dumbledore says he doesn't care what they do as long as they don't take him off the Chocolate Frog cards," said Bill grinning.
- Order of the Phoenix

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

usch pinsamma sverige, jag slutade se efter 20min för jag skämdes för mkt :P hahhaa

iaf inget speciellt gör jag på söndag.. vaddåra?

2008-06-25 @ 13:45:54
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0