morriña x2

Rätt så okej dag idag. Började med Orienteringstävling, medeldistans. Var mycket lättare än igår och så var det kortare bana så det var trevligt. Hanna var också där och bidrog med mycket god stämmning! Är så mycket roligare att spurta in i mål om någon hejjar på en.

NEEJ NU MISSADE JAG 00.00! Jag som har längtat hela kvällen efter att få önska mig. Surt

Var med Sanna nu ikväll, vi cyklade ända in till stan bara för att köpa en chokladboll! Det var värt. För sen så träffade vi Fanny också. Saknar dig! Vi hann med att pumpa sannas cykeldäck på statiol också ^^ vad nu det har med saken att göra.

Men men, det är en dag imorgon också, med tidig tävling. Så måste verkligen få i mig någon sömn nu. Har dels cyklat 4mil och sedan sprungit uppe på varma berg 4km typ.

Pues bien... hablé con tú esta tarde... Era muy bueno que oir tu voz. No sé que yo habiá hecho de lo contrario.

"Your father thinks very highly of Mad-Eye Moody," said Mrs Weasley sternly.

"Yeah, well, Dad collects plugs doesn't he?" said Fred quietly as Mrs Weasley left the room, "Birds of a feather..."

- Goblet of fire

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0