Me queda 9 días.

Första sommarjobbs dagen. Satt i samma rabbatt ungefär hela dagen, förutom att varje timme så flyttade jag mig ca en meter. Inte det roligaste men pengar blir det och utan pengar blir det ingen iphone så om man tänker på den så blir det rätt så kul att jobba, eller roligare iaf. Hoppas det blir lite mera varietion imorgon.

Var med Sanna nyss, först cyklade jag till Stöcke för att vara med henne, sen så cyklade vi in till stan för att typ köpa godis och "kall latte". Först så for vi till Ica i Röbäck, men dom hade inte det som sanna ville ha, sen cyklade vi till Fyrklöven på böleäng, men dom hade inte heller det hon skulle ha, så då med mycket tjat cyklade vi till Rimi på teg... och guess what? Dom hade inte heller någon, eller så var vi grymt dåliga på att leta. Men... som tur var låg Statiol på vägen hem och där hade dom den, så då fick vi äntligen fara hem. Stannade sen ett litet tag i stöcke men sen så var jag tvugen att cykla hem hit igen. Jobb imorgon tidigt. Men det blev iaf 4 mil på cykeln.

Lo lamento, hablo demasiado mucho y complico de todo. Buenas noches

Uncle Vernon:"Watching the news ..." he said scathingly. "I'd like to know what he's really up to. As if a normal boy cares what's on the news - Dudley hasn't got a clue what's going on; doubt he knows who the Prime Minister is!"
- Order of the phoenix

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Gud vad kul, låten är väldigt bra! :D

2008-06-17 @ 10:46:02
URL: http://tiffanymoore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0