Maratón de Harry Potter

Nu har det gått typ fyra dagar av sommarlovet. Jag har ändå hunnit med mycket. Men bäst hitills var Harry Potter maratonet hos Emanuel med Jennifer, Gustav och Filippa. Helt sjukt att vi orkade se alla filmer, tänk... i 12½ timme satt vi inne och kollade på film! Kul var det iaf!! Jag hade lätt orkat se två till filmer. Taggar om några år när man kan ha ett helt dygn med alla filmer! Lovely

    
158 dagar kvar tills nästa

Nu äter jag rabarberpaj = Sommar! xD
Jobb imorgon kl 7 på morgonen!! Jobbigt men vad gör man inte för pengar... Wihoo, sista citatet ifrån GOF nu.

"Interesting effect," said George looking down at Crabbe. "Who used the Furnunculus curse?"

"Me," said Harry.

"Odd," said George lightly. "I used jellylegs. Looks as though those two shouldn't be mixed. He seems to have sprouted little tentacles all over his face."

- Goblet of fire

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Haha jag tror att du är den enda som taggar ett dygn med Harry Potter, vi måste ju äta och leva lite också. Jag tror faktiskt att när sjuan kommer måste vi avsätta två hela dagar åt hela maratonet :D Tack för en jättetrevlig kväll, och förlåt att jag inte svarade, jag hade på ljudlös av nån anledning och missade det. :D Men som du kanske ser så... ja jag kom hem i säkerhet. :P

2008-06-17 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0