Hogquiz

Orkar inte att jag har suttit och eggat Hogquiz (Hittade tillbaka till spelet för någon månad sedan! Måste erkänna att jag har saknat det sedan hogwarts.nu försvann)  nog för att det är värsta roliga spelet - Spela här - men när det går dåligt flera flera gånger och man får typ minuspoäng då blire inte skoj längre. Det gick bra en gång, då kom jag upp i 325p. Wehii, jag trodde jag var duktig sen kolla på toplistan då hade ettan typ över 3500p. Inte okej sanna.

Hittade en kul blogg nyss. http://youknowwho.blogg.se/ en människa som skriver som om den va Voldemort. Värt ↑

Egentligen är jag jättetrött, sov hos Rebecca inatt och det vart sjukt varmt, så det vart inte så mycket sömn. Men har ju sovmorgon till kl 1 imorgon så då kan jag ju lika gärna sitta kvar här. Fast nu orkar jag inte mera. Sov så gott ♥

Frank stopped trying to clear his ear out. He had distinctly heard the words
"Ministry of Magic," "Wizards," and "Muggles." Plainly, each one of these expressions meant something secret,
and Frank could think of only two sorts of people who would speak in code - spies and criminals.
- Goblet of Fire

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fancyfay

Ofta dom var bättre än oss, fy skäms på mille :(

2008-06-03 @ 20:54:51
URL: http://fforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0