fin del año lectivo... mañana

En dag kvar på hela ettan. Känns jättekonstigt. Fatta att vi har gått en tredjedel av hela gymnasiet. mysko. Klassens dag idag, blev inte mycket av den... var tänkt med lekar med tvåorna men det kom så få så musiklärarna bjöd vi som var där på fika ifrån cafeterian istället. Det var trevligt även fast man typ nyss borstat tänderna då. Sedan har man gått och varit sådär halvblöt hela dagen bara för det hära dumma spöregnet. Hoppas på bättre väder imorgon då det blir till att sjunga SILL... haha.

Orienteringstävling idag som jag inte alls var peppad på. Bara en massa regn och rusk. Sjukt kallt var det innan vi sprang till start också. Men men, när jag kom till starten blev jag hur taggad som helst. Mamma startade 2 minuter efter mig och vi hade samma bana. Hon skulle inte få komma ikapp mig!! Och det gjorde hon inte, gissa vem som kom trea ^^ Det var jag och vann över mamma med typ mer än två minuter kändes bra, man vill ju inte vara sämre än su madre. Sprint ♥ mig iaf. Sjukt kul var det. Fast om man kollar på vinnar tiden var jag inte alls bra, jag sprang på 18 minuter och Helena Jansson sprang på 12 :O. Nog för att hon är en av dom bästa i hela världen men ändå... Ska man vara stolt för att man bara låg 5 minuter efter henne? eller ska man skämmas för att man var så långt efter vinnaren? Svårt val.

Imorgon kan det faktiskt bli en bra dag. Te añoro.


Harry wanted very much to ask whether Mr Crouch had stopped calling Percy "Weatherby" yet,
but resisted the temptation.
- Goblet of fire

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0