El trabajo terminó

Jobbet är slut, wihoo! Nu ska jag ha riktigt sommarlov! Känns underbart, fast måste ändå kliva upp tidigt imorgon, ska till tandläkaren kl halv åtta. Bara jag inte möter den dära sura tanten som var så arg på mig i telefonen och som gjorde att jag aldrig mer i hela mitt liv kommer våga ringa till någon främmande människa! Urkas på henne.

Vill göra någonting nu, men vet inte vad... och så vill jag träna men inte själv, det är så aburrido! Ringer nog rebebbsen. 

LONG TIME AGO som jag saknar
   
 

Hahaha, hade muy mucho smink en denna tid. Finare? Fulare? Ingen aning faktiskt ^^

Dumbledore: "Well- it's just that you seem to be labouring under the delusion that I am going to - what is the phrase - come quietly. I am afraid I am not going to come quietly at all, Cornelius. I have absolutly no intention of being sent to Azkaban. I could break out, of course - but what a waste of time, and frankly, I can think of a whole host of things I would rather be doing."
- The Order of the Phoenix

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0