387 días - El colegio viaje


Minnen


TCs 9mu hade konsert ikväll. De var duktiga... Men vi var bättre. Eller jag vet inte, kanske lika bra. Det var iaf trevligt att fara tillbaka! Och träffa alla, vi måste göra saker tillsammans oftare. Man känner sig alltid så glada med er. Och snälla Sanna. Jag hoppas att du vet att du ALLTID kan prata med mig om allt och inget!! Klart jag inte skulle bli besviken eller något på dig för det där, jag älskar dig precis som du är. Jag trodde du visste det, det var det enda jag blev ledsen över. 

Pues bien. Brukstrummor uppspelning imorgon, ofta jag kan hålla takten!? Haha, det får gå som det går... nu har man ju glömt bort allt ihopa för att han har skjutit på det så länge. Nu kommer jag inte alls klara alla fillen och det dära. Hoppas man får ha noter, annars vet jag inte hur detta ska gå.

Imorgon - om en vecka, så är det skolavslutning!!  Jihoo eller nått, vad ska man ta sig till på dagarna?

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, har haft två saker i mitt huvud hela kvällen som jag inte ens kan skriva ner?! Hur jobbigt kan det bli. Haha iaf så ska jag läsa Harry Potter y la piedra filosofal nu. Sov gott!


"Dudley's diet isn't going too well. My aunt found him smuggling doughnuts into his room yesterday. They told him they'd have to cut his pocket money if he keeps doing it, so he got really angry and chucked his Playstation out of the window."
- Harry, goblet of fire

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0