EH todo el fin de semana

... Härligt eller inte? Jag vet typ inte. Ibland är det ju läskit det är som så tyst. Inget litet småbarn som skriker/sjunger/gnäller hela tiden. Men härligt också för man kan sjunga hur högt man vill när man vill utan att någon säger till en!! :}

Stöcke m. brännboll ikv. Var kul! Om jag inte hade varit där borta hade jag suttit här helt ensam och typ skrämt upp mig själv och varit dödsrädd nu. Jag och Rebecca kom fram till, idag, att jag har blivit jättefeg eller typ rädd och vågar inte göra någonting!! Jag hör typ alltid en massa läskiga ljud också som inte kommer ifrån något. Typ som idag;
Jag satt och tvättade stolar med sittdynor nere i källaren på Strömbäcks skola (sommarjobb) och jag hade  låst dörren till rummet efter mig för att jag satt och sjöng samtidigt medans den dära maskinen lät så mycket, men om någon kom så skulle jag ju inte vilja att någon hörde mig... =] Men pues bien... Då satt jag med ryggen mot dörren och när jag skulle byta stol så kollade jag upp mot dörren och då var den öppen! Och det är värsta läskiga långa korridoren med en massa vita dörrar på sidorna utanför. Jag vart hur skraj som helst! Och sen så efter ett tag slutade strömmen att fungera i hela rummet, maskinen stannade av utan att jag gjorde någonting och då blev jag rädd på riktigt! Typ letade efter alla möjliga fel, men hittade inga. Tillsist så hittade jag en knapp på väggen där det stog "Timer 30min" så jag tryckte på den och då startade allt igen. Och sen kom en städerska utanför i korridoren, så det kanske var hon som hade öppnat dörren... men läskit var det! 

Jag brukar ju inte vara rädd för saker ju! Brukar inte vara nervös för att vara hemma osv. Men nu vet jag inte vad som har hänt! Måste läsa hp ikv tills jag somnar. 

Min iphone som jag så mkt skulle ha kan jag ju bara glömma!! 300kr/månad i 18 månader! Plus att själva telefonen kommer att kosta typ 3200kr. Det blir samsung E710 ett tag till tror jag. Men sen när den blir billigare då ska jag ha den!

Tua har ritat på våran dataskärm!! Ganska irriterande men det ända hon går runt och säger när hon gjort något som hon inte får är:
"Tua Rackarunge" .... lätt att vara arg på henne då? Näe!

Nu ska jag sova strax, är ganska trött. Jobbet sliter på en, men nu är det bara EN DAG KVAR! Sen är det ledigt ledigt ledigt :) Buenos Noches

"You're not telling me you enjoyed it?" Ron said quietly, turning a glazed face towards Hermione. "That was about the dullest speech I've ever heard and I grew up with Percy."
- The Order of the Phoenix

Abrazos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0