ayer

... var en kul dag, som innehöll MKT CYKLING med Sanna. Först cyklade jag till henne (6,5km) sen cyklade vi till Strömpilen (15km) sen cyklade vi till stan (2-km?) sen cyklade vi hem tillbaka till stöcke (14km) sen cyklade vi till mig och bakade (6,5km) sen cyklade Sanna hem och jag följde med henne halva vägen så då blev det 6,5km igen. 5,5 mil dårå ^^

Blev också bjuden på god middag av Oskar & Jimmy. Eller ska man säga av Carola kanske? Era muy agradable en todo caso.  

Idag blir det också cykling som gäller. Fast bara in till Fanny (stan) och tillbaka. Sen blire fotboll!!!


SPANIEN SPANIEN SPANIEN SPANIEN!!!


 

Sirius:"I'll look for him later, I expect I'll find him upstairs crying his eyes out over my mother's old bloomers or something. Of course, he might have crawled into the airing cupboard and died ... but I musn't get my hopes up."
- The Order of the Phoenix


 

Abrazos


 


Kommentarer
Postat av: G.

Läser du också femman nu? Jag läste ut den igår, den gick från bottenlistan till toppenlistan, den är ju helt sjukt bra!

2008-06-29 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0