Anémona blanca

Den här dagen började med det sämsta men blev bara bättre och bättre. Man kan typ säga att jag har ringfobi, om det finns något som heter det, men jag är very mucho rädd för att ringa till folk iaf. Det finns tre personer + min familj som jag klarar av att ringa till utan att bli nervös för osv. Resten är hemskelihemskt! Men pues bien, jag hade missat min tandläketid som jag tydligen skulle ha haft den 28 maj. Så då fick jag hem ett brev där det stog att jag var tvungen att betala 100 kronor PLUS att jag var tvungen att ringa till dom, hest idag, och prata om en ny tid. Jag ojjade upp mig något inför det här och bad mamma typ 1000 gånger om att hon skulle ringa men Icket sa Nicket... jag var tvungen att öva blablabla osv. Så jag ringde tillslut, tror ni inte det var världens suraste och läskigaste tant som svarade? Hon var jätteotrevlig och bara babblade på om att jag var en besvärlig en som gick i skola och inte kunde komma några tider som dom hade lediga! Och som till sist ställde frågan: Ja... Hur ska du ha det? Jag hade ju inget svar på den... Går ju i skolan, ska jobba m.m. Inte visste jag vad som var bäst när ingen av dom dära tiderna passade!!! Vet att jag är något mesig nu men jag skulle lätt kunnat ha börjat gråta efteråt. Fattar inte, hur hemskt  kan det egentligen vara att prata i telefon?

Sen så brukstrummor uppspelning, det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Sen Idrott med brännboll där jag lyckades varva! Fatastico sanna xD Sen betygssnack på engelskan sen fick vi sluta (Mycket sen här). Men nu har jag nästan nyss, okej för en timme sedan, kommit hem ifrån Stöcke. Cycklade dit och gick en promenad med rebecca och johanna i det-kryllar-av-mygg-här luft. Men det var kul, och sen cyklade jag hem igen typ.  


Imorgon blir det film hos Hanna. Det blir trevligt, así måste sova nu så att jag orkar. Buenas noches!



The Muggle postman has never delivered to our house, and I am not sure he even knows where it is.
- Mrs Weasley, goblet of fire

Abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0