62 de 26

Spikade gemu terminsprovet! Hahah, det var ett trevligt men vääldigt oväntat besked. Ofta jag inte ens gjorde nått slarvfel? Konstigt livet kan vara ibland. 

TCs 9mu - konsert imorgon. Ska bli kul att fara tillbaka. Jag saknar våran 9mu. Speciellt Fanny och Sanna. Varför fortsatte ni inte med musik!?! Haha, men Mu1 är också en superhärlig klass, och skolan kan inte bli mer härlig än så här. Jag tycker seriöst att det ska bli tråkit med sommarlov. Om man bara tog bort läxorna skulle skolan vara bäst! Fast utan Oskar, Hanna och Jennifer vet jag inte vad Mu1 skulle vara.

Nu orkar jag inge mer Prisoner of azkaban, vill gå vidare ^^ Así, detta blir sista .Pues Bien, hasta luego

"It's not," said Harry cheerfully. "It's a letter from my godfather."

"Godfather?" spluttered Uncle Vernon. "You haven't got a godfather."

"Yes I have," said Harry brightly. "He was my mum and dad's best friend. He's a convicted murderer, but he's broken out of wizard prison and he's on the run. He likes to keep in touch with me, though . . . keep up with my news . . . check I'm happy . . ."

And grinning broadly at the look of horror on Uncle Vernon's face, Harry set off towards the station exit, Hedwig rattling along in front of him, for what looked like a much better summer than the last.

- Prisoner of Azkaban

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0