Trailern har kommit!!

NU ÄR DEN HÄR!! Så som man har längtat. Helt sjukt. Och bra tycker jag den också är. Gillar det i slutet...
Harry: Did you know Sir, then?
Dumbledore: That I've had just met the darkest wizards of all times? No. Ahh, me looove it!
 
 
Har tänkt mig Tom precis så där! :D



Ännu en dag som gatumusikant också, även fast vi bara repar... men ändå. Måste ju vara det bästa sommarjobbet man kan tänka sig!! Det är sjukt kul och sen så får man en massa pengar för det! Fattar inte hur det går ihop. ^^ Iaf så ska vi köra den hära låten. (filmen nedanför) Den är väldigt fin men jag får typ kämpa mkt för att ta dom dära höga tonerna i refrängerna. Det ska nog gå, bara man är tillräckligt uppvärmd. För nu på kvällen klarar jag det lätt, men idag gick det inte lika väl. :/ ´



WHY ARE YOU WORRYING ABOUT

YOU-KNOW-WHO
YOU SHOULD BE WORRYING ABOUT
U-NO-POO!
THE CONSTIPATION SENSATION
THAT'S GRIPPING THE NATION!!
- Harry Potter and the Half-blood Prince

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Ja som det ändå gjorde för dig igår! :D Jag ger mig inte, det lät bra!

2008-07-31 @ 07:49:41
Postat av: Fanny

Men åh vad du lurade mig, jag trodde dumbledore sa "That I've had just met the darkest wizards of all times? No. Ahh, me looove it!" alltså hela alltet.. det hade varit roligare, om han hade sagt Ah, me loooove it! också ;) hahahah

2008-08-01 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0