quiero tener los todos libros en el todo mundo!

Varit en kortkort stund på stan, ca en timme och lite mer kanske, medans mamma och elina klippte sig. Jag var på bibblan, åkerbloms, akedemikbokhandeln + åhlens. Jag är seriöst förälskad i böcker. Jag vet att det är typ nördigaste saken man kan säga, men spela roll... är redan noerdi så. Sjukt vad mkt böcker det finns som jag vill läsa. Jag orkar inte skriva upp alla här. När jag blir stor ska jag ha ett eget bibliotek i mitt hus. Haha. Dom beställda böckerna har inte kommit än, dom måste komma imorgon! Annars har jag inget att läsa när vi far till GTB. För läste ut Harry Potter y la piedra filosofal imorse. Un libro muy muy bien!

Nu blir det snart tävling igen. Ganska taggad faktiskt, fast det är vid hamptjärnsstugan... Jobbigt ställe. Upp och ner och upp och ner och upp och ner. Nästan så en todo caso.


Snape: "Do you remember me telling you we are practising non-verbal spells, Potter?"

"Yes," said Harry stiffly.

"Yes sir."

"There's no need to call me 'sir', Professor."
- The Half-Blood Prince

Abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0