Oringen 08


 Maravilloso!!! Underbart!!! Förstår mig inte på dom som inte gillar Orientering :)


Första dagen så gick nog allt som kunde gå dåligt dåligt. Helt klart ett av de sämsta lopp jag gjort i hela mitt liv. Urs vad det gick dåligt. Vill inte ens prata om det. Haha. Så då hamnade jag lååångt bak i listan... Men sen på tisdag plockade jag placeringar, och även på onsdag och på torsdag och på tisdag. Så jag kom totalt 68 (av 137 anmälda). Är inte världsnöjd men inte onöjd heller. För de andra dagarna än måndagen var ändå helt okej för att komma ifrån mig. Himla härligt var det iaf ute i skogen :D

Hemma nu iaf, och börjar jobba som sommarmusikant en lunes. Det blir nog bra tror jag. Buenas Noches!


"I don't think you should be an Auror, Harry," said Luna unexpectedly. Everybody looked at her. "The Aurors are part of the Rotfang Consiracy, I thought everyone knew that. They're working from within to bring down the Ministry of Magic using a combination of Dark magic and gum disease."

Harry inhaled half his mead up his nose as he started to laugh. Really, it had been worth bringing Luna just for this.
- Harry Potter and the Half-blood Prince

Abrazos


 


Kommentarer
Postat av: G.

Yay jag också, hahah! Jag kommer aldrig att begripa mig på nöjet i orientering, men det är bra att det finns såna som gör det och det var kul att du hade roligt! :D

2008-07-27 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0