músico de calle

Måste lätt vara det bästa sommarjobbet. Bara en massa roligheter. Hamnade med un amigo de mi clase viejo. Kieri. Plus två andra TC:are och Gustav då. Känns bra plus att jag sjunger för typ första gången inför almänheten. Skojsit skojsit säger jag bara!! ... Fast jag vet som inte om jag kan sjunga. Eller alltså, visst kan alla sjunga, men... i mina öron låter det väl okej, men jag har ingen aning om hur alla andra hör mig. Gustav sa att det lät bra så får väl lita på dig :) Cyklade förbi storsäljarna i stöcksjö kiosken sen också. Det såg ut att gå bra för er, inte lite pengar det blev. Synd att jag inte fick höra Simons skönsång... Måste få höra nån annan dag!

Tuas cumpleaños idag. Muy divertido tyckte hon. Bara en massa paket och tårta. Mumma. Måste vara paradiset eller något tror hon väl.

Och nu fick vi gäster :D Trevligt trevligt, moster siri och moster Emma :P haha. Vi synes ^^

Harry was left to ponder in silence the depths to which girls would sink to get revenge
- Harry Potter and the Half-blood Prince

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0