La playa

Just nu är det 27.2 grader i skuggan utanför mig!!! Helt sjukt, utanldsvärme så det knakar om det tycker jag. Haha. Stranden idag igen, kommer typ inte palla, det är nästan föör varmt. Men hoppas att det är lite varmare i vattnet än vad det var i går, för igår kunde man nästan inte bada men det var fortfarande för varmt uppe på land. Haha.

Underbaraste bilden ifrån Half-blood prince :


Luna med sina "spectrespecs" :)

Var ute och sprang i morse, jag orkade ju typ inte. Blev alldeles för varmt. Men om det blir denna sommarvärme sommaren ut måste man ju vänja sig.

Ron:"And from now on, I don't care if my tea-leaves spell die, Ron, die - I'm just chucking them in the bin where they belong."

- The Order of the Phoenix

Abrazos 


Kommentarer
Postat av: G.

Hahah helt underbart, var fick du den ifrån? Har du sett vinterbilden med Harry och Hermione? Emma Watson är helt siiiiiiiiiickt snygg på den.

2008-07-04 @ 21:44:00
Postat av: G.

Hahah den är jag aldrig inne på, är du inne på MuggleNet? Det är min kolla-varenda-dag-sida :D

2008-07-05 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0