Hoy

Det är helt sickt varmt här inne, men föör kallt där ute. Så vill inte ha fönstret öppet heller.

Idag har jag varit en kort stund på stan och sökt igenom varendaste bokaffär efter Om jag kunde drömma, av Stephanie Meyer. Verkar vara en himla bra bok. Men den fanns inte någon stans alls! Surt. Men då fick det bli adlibris för 39kr istället. Så värt!! Den kommer då om några dagar, typ 3-6 ^^ då har jag bara kvar att lästa de sista sidorna i Harry Potter y la piedra filosofal. Jag lovar att jag inte kommer hinna klart. Har typ blitt seg på att läsa spanska. Går inte alls snabbt frammåt. Är för trött på kvällarna, sitter vid datorn för länge kanske. Dålig vana. 

Sen så har jag sett Narnia, prins Caspian en andra gång. Gick supersnabbt att få hem den. Tack till den som hade snabb uppkoppling och seedade!!! Om man nu kan säga så, vet inte riktigt hur man använder ordet. Haha.

Det känns som om det är något jag saknar. Men jag vet inte vad. Det är bara något som fattas, det är tomt på något sätt.

Lyssnar på Narnia soundtrack nu och blev värsta peppad på att organisera upp alla mina hp soundtrack. Just nu är all musik i helt oordning. Får bli kvällens to do-sak.

Och nu verkar det som om inte Iphone kommer bli alltför dyr iaf. 49kr i månaden med 5000 gratis sms, ringer gratis innom telia och halebop och 0,49kr till annat. Men då kostar den 4300. Det är det billigaste abbonemanget som finns och vad kostar egentligen en annan typ bra sony ericsson? Typ minst 3000. Nu velar jag fram och tillbaka hela tiden. Men tror inte att jag ska köpa den än iaf. Får se vad alla säger om den när den "släpps". Om den är värd det eller inte :) Buenas Noches.


aaah, nice, nu kom jag på vad det va som saknades :)



Malfoy:"You're dead, Potter."

Harry raised his eyebrows.

"Funny," he said, "you'd think I'd have stopped walking around ..."
- The Order of the Phoenix

Abrazos


Kommentarer
Postat av: fannie

jaaa, kommer bli såå coolt! :D



din blogg va åxå fin :D

2008-07-06 @ 01:54:01
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0