Harry Potter y la piedra filosofal - fin

Snart har jag läst ut den. Bara sisådär, haha, 30 sidor kvar. Sen blir det nog Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer som kommer i brevlådan typ imorgon? Och som alla säger är jättebra. Den måste komma innan söndag iaf, för då bär det av till GÖTEBORG! Så då ska jag läsa den serien som är på 3 böcker. Sen vill jag läsa alla Narnia böcker plus boken syskonkärlek som har fått hur bra kritik som helst typ och snart kan jag inte hålla mig för att läsa Dödsrelikerna igen!! Jag saknar den boken, men det är så många andra böcker som hamnar före. Jobbigt. 

 I måndags blev det inget cyklade till stan för mig och Sanna.  Vi tog bussen :]. Men vi ringde Fanny och hade un tiempo muy alegre! Fikade på det dära nya stället bredvid Musikanten som jag inte vet vad det heter. Goda mackor och ändå lite coolt med hårspray, hårspray och tuggummi på toan. Lyx. Haha. Sen blev det fotboll på bua i typ 2 timmar. Sjukt kul även fast jag måste vara den sämsta människan i hela världen på fotboll. Jag kan springa ikapp folket men med en boll blir allt kaos. Kul var det iaf!

Måste börja städa och packa till gtb och femdagars snart. Tror det får bli ikväll.

Och gissa vad det mer blir! En iphone!! :D Tror jag iaf. Haha


 

Molly to Arthur: All right, all right ... what is your dearest ambition?"

"To find out how aeroplanes stay up."

-The Half-Blood Prince

Abrazos


 


Kommentarer
Postat av: G.

Hahah tack :) Ooo Lobby, min gamla klasskamrat jobbar där! ^^

2008-07-09 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0