Futbol de pantano

Myrfotboll igår på träningen. Muy divertido! Men blött vart det. Fick en av dom två biobiljetterna också för att jag hade mest träningsnärvaro av dom som var där. Jihoo passar perfect eftersom jag och rebecca ska se Narnia ikväll ^^ Men det blir kul. 

Måste fara upp och lämna lönepapperna till skolan och sen måste jag träna och städa. Och sen vet jag inte riktigt när och hur jag ska ta mig in till stan. Men nu ska jag spela rollercoaster en todo caso. Man bygger nöjjesparker om ni inte har spelat det. sjukt kul.

"Special discounts to Hogwarts students who swear they're going to use our products to get rid of this old bat." added George, pointing at Professor Umbridge.
- The Order of the Phoenix

Abrazos

Kommentarer
Postat av: HannaBannana

Nej grattis! :D Vi ska också så Narnia ikv, asså hela familjen. Vilken tid ska ni se? :)

2008-07-02 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0