Vamos

Ikväll har det varit härligaste filmerna på tv ... typ. Först så var det Hp, Goblet of Fire. Sjukt nice, det var faktiskt ganska länge sedan jag såg filmen, men mindes den som igår ^^ Nämen, det är skoj att sitta och säga repliker. Haha. Jag älskar när Ron och Harry blir kompisar igen, då kan man börja vara glad igen. Och gissa vad! Nu vet Tua till och med vilka som är "Harry Potters kompisar", jag försökte lära henne att dom hette Ron och Hermione också, men jag vet inte om det fastnade. Hermione var tydligen ganska svårt att säga. Men iaf så såg hon första fjärdedelen eller något med mig, det mesta som hon sa var bara: Stackars Harry Potter...Stackars Harry Potter... Drakar... Stackars Harry Potter, Harry Potters kompis... Osv. Men hon tycker det är sjukt bra! Hon brukar gå omkring i mitt rum och ba: Där är Harry Potter och där är Harry Potter, och är är också Harry Potter... Typ i en oändlighet. Men det är skoj, hon tar efter mig :]

                                 
                         - Den affischen har jag!! (stavning??)

Sen så började Sagan om Ringen, som också är väldans bra! (Men lite läskig, iaf om man ser själv!!) Tycker så synd om Frodo... "Stackars Frodo!". Men iaf, den slutar lyckligt, måste se Dom två Tornen imorgon, det blir nice, då är vi i Hemavan! Tjohoo. Jag ska åka buss upp, själv, medans resten av familjen tar en omväg via Skelefteo bara för att vara med på en skidtävling, det orkar inte jag följa med på :/   

Nu har jag läst ut När jag hör din röst, av Stephanie Meyer, Jag vet... Jag är lite efter alla andra. Men har haft så många andra böcker att läsa. Iaf, så var den sjukt bra. Jag läste till klockan halv fyra på morgonen igår, kunde inte hålla mig från att veta slutet. Den tredje boken kommer i min brevlåda typ alldeles strax, månad eller någåt såndant, men jag hinner inte få den innan vi far! Väldigt irriterande! men, jag fick andra böcker i Julklapp också som jag kan läsa. Men jag vill läsa Eclipse!! Vet någon när filmen kommer ut?

Aja, ha det bäst, och GOTT NYTT ÅR alla. Kraaam! 

"Prf. Moody? What are you doing?" - McGonagall.
"Teaching" - Moody.
 "Is that a student? Is that a Student?" - McGonagall. 
- Harry Potter and the Goblet of Fire. 

Abrazos  

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah nej ändå lite skräck att hon blir en mini-Sanna after all ;) Nej sånt är bara kul, vi ska uppmuntra barn att läsa :D Gott nytt år!

2008-12-28 @ 01:49:28
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0