Tre dagar kvar

Idag var gaanska slapp. Fast också en lång dag, började kl tio med Svenska med en Jonas som pratar väldigt mycket. Sedan Engelska (också med Jonas) där vi körde Så ska det låta, fast på engelska, när man tar en låt på typ svenska och översätter den ordagrant till engelska. Det var kul! Jag översatte "Jag ser en hövding..." från Ronja Rövardotter och "Jag är en fattig bonddräng" från Emil i Lönneberga. Jag vet, jag är barnslig, men hade ingen fantasi över huvud taget typ. Mitt lag började inte alls bra, vi låg sist ett ganska bra tag, men sen så blev Jonas generös och vi började ta ikapp på dom andra, sen så slutade det med att vi vann, tjohoo! (Vi säger som att vi vann, egentligen kanske man inte kan räkna med dom dära sista poängen ^^)

Skulle haft träning idag, men då har typ Elina eller någon smittat mig så jag har ont i halsen och fick inte träna för mi padre ;/ Urkas, decembers träning för mig är typ i princip noll timmar!! JÄÄÄTTEDÅLIGT, har missat pga andra grejor, typ dansföreställningar, solistkonsert, sjukdom, knäskada m.m. Men iaf, idag fick vi våra nya KK-träningsjackor. Superduper!



Det kanske inte syns... Men alla detaljer är rosa, det var coolish balooish!

Nu ska jag sova och sen så blir det Julgård på Midgård imorgon :) Niiice! God natt.

"In dreams, we enter a world that's entirely our own."
- Albus Dumbledore, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

Abrazzzzos

Kommentarer
Postat av: jebbs

Tack för din medverkan!



Hahahha xd ne nu ska jag inte låta som en robot, men tack för ditt tävlingsbidrag ;D

2008-12-18 @ 22:47:41
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: jebbs

Tack för din medverkan!



Hahahha xd ne nu ska jag inte låta som en robot, men tack för ditt tävlingsbidrag ;D

2008-12-18 @ 22:47:57
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: F

jag hade tur, det var inte som det på idrotten!! det var sjukaste läskigt när det var såå..

shit vad fin du va som lucia

2008-12-19 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0