Söndag

Ställde veckarklockan på kl 8, och gick upp och dushade då, kändes lite hemskt, det är ju lov!! Men, det var min och en kompis tur att ta hand om dagens träning. Så jag skulle fara iväg och sätta ut kontroller inne i stan. Det blev ändå lyckad träning, jag tror att de flesta tyckte den var kul, speciellt mina tränare Tjelvar och Tom, så här glada var dom efter deras seger i tävlingen; Supersnygga!


(Bilden tagen med iphonen, ändå ganska bra kvalitet)

Sen när jag kom hem har jag typ bara slappat igenom hela dagen. Vet inte vart den har tagit vägen, jag skulle verkligen behöva städa på mitt rum, typ kaos där inne. Men det har inte blivigt gjort, istället somnade jag efter att ha sett Grinchen, jag måste typ vara sjuk, eller ha ått virus i mig, är sjukt trött hela tiden typ.

Imorgon ska jag köpa mina sista julklappar :) Hoppas jag!!

"Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open."
- Ablus Dumbledore, Harry Potter and the goblet of Fire

Abrazos

Kommentarer
Postat av: jebbs

åh va bra att det gick bra att leda träningen :)

men jag kan inte se bilden du lagt upp :/

2008-12-21 @ 22:32:54
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0