Färgade Linser

Såg på Gustavs blogg att om man länkar till denna linssida så får man ett par som man vill ha. Jag tvivlar på att det stämmer men det skulle ha varit sjuuuukt nice. Jag har alltid velat testa färgade linser :) Fatta coolt att ha en annan ögonfärg eller bara förstärka sin egna ögonfärg. Men det är ganska så dyrt! Så det vore perfekt ifall det här fungerade tycker jag!

Gratis Linser

- dom tycker jag var fina.

men dom fick man inte välja på, så det blev dom här...
 
"Endast för blå och grå ögon. Markerar ögat och adderar glitter, men förändrar inte ögats naturliga färg".
Det låter jättebra tycker jag ^^ Förlåt grustav, om jag tar samma som dig, men du har bra smak, dom var snygga!!!
Alla som äger en blogg som är över 2 månader gammal borde göra det här :) väldigt värt!



Ikväll har jag bakat knäck, det var kul men ganska drygt att stå och röra hur länge som helst, men det blev gott :D
Sista skolveckan!! Typ ganska slapp också, med Julgård på Midgård (vem kom på namnet??), sovmorgon tre dagar i rad och bara en skolgrej kvar. Förutom uppspelning med ensemblen då...
Jag har ont i halsen och det är sämst. Jag bara går och stör mig hur mkt som helst på det!

"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light"
- Dumbledore, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Varför är alla sjuka såhärårs? Suxors. Och linsgrejen, du måste skriva ett mail till dem där du skriver ditt namn, din blogg och din adress. Mailadressen är [email protected] :)

2008-12-15 @ 21:29:01
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: JAANA

Åh vad gott med knäck! Jag ÄLSKAR knäck :G

2008-12-15 @ 21:49:30
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0