Fame! I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly HIGH

Var väldigt länge sedan jag skrev. Förlåt... men känner att jag inte riktigt har haft tid med det,  iaf så har det säkert inte funnits nått intresant att skriva heller så.

Veckan har varit bra, dålig och lite  mittimellan. Fick tillbaka matteprovet som det hade gått skit på, hade gehörsprov som var ruskit svårt! Förstår inte att jag har så svårt för det. Luego så på tisdagen hade jag träning, och klart jag klumpar till mig och halkar (med en tjej på min rygg) på vägen när vi springer och vi landar på ena av mitt slatterknä. Dvs att all tyngd kommer på min "knöl av ben/brosk/nått sånt" och det gör sjukaste ont. Sprang med rakt ben på resten av träningen. Jag kan typ ha krossat "knölen" för nu är den inte alls lika stor som innan. Aja, nu är det bra iaf, är fortfarande lite blå men är inte svullen och har ont längre. Jippi.
Och på grund av knät så tvingade mina klasskompisar mig att inte vara med på gympan. Det var sämst! Fast kanske bra, men det var sjukt tråkit. Ville vara med såå mkt, förlåt för att jag blev värsta sur.
Sen på torsdagen hade vi världens lucia genrep, lite drygt men om det ska bli att bra luciatåg är det ju ett måste.
Igår vet jag typ knappt vad vi gjorde. Dagen gick iaf över och sen var det lördag idag. Med fyra dansföreställningar. Sjukt kul, även fast det är ett ställe jag failar jämt på typ, men det är ändå jättekul!! Var på idun i 11,5 timmar. Ganska drygt där imellan men kuL på scen! Så jag taggar imorgon som ser ut exakt lika dan. Det blir skooojsit.

Idag har jag alltså sprungit omkring i blå baddräkt med rosa strupbyxor under typ. Var "fame" så sånna var kläderna, känns inte så jättejättesnyggt kan jag ju säga! ;P

Meredith Grey: Pick me, choose me, love me!

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah nämen Sanna, har du kuk på scen? Det var nytt! :P

2008-12-06 @ 21:55:29
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: jebbs

haha tänkte också på att du råkat trycka på k istället för l ;D haha, men det låter ju bra att det gick jättebra idag iaf :)

Jo vi har singstar abba nu, fast det var jättesvårt, blir som mellan ting mellan falsett och magrösten när man ska sjunga och en ton var helt omöjlig, haha eller så var jag kass kanske, D; men det var kul! Vill ha disney också!!

2008-12-07 @ 00:31:08
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: G.

Hahah du kan få veta, men alltså det är fett jobbigt! Vaknade ur drömmen och ba o_O

2008-12-11 @ 07:11:09
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0