"Elina, Tomten är snäll"

Så var julen förbi. Typ. Vet inte hur mkt tid man lägger ner för att förbereda en endaste liten dag. Men det är mys. Min julafton var jättebra :D Tua var helt galen i Tomten, eller tomtarna, fattar inte att hon inte är rädd. Elina frågade om hon var rädd för tomten, då svarade hon typ: Nej, Elina tomten är snäll! Hahha, skönaste människan :D Här kommer lite bilder.


Alltså lägg märke till tomtemasken... Den har hängt med i några år kan man säga...



Obs: Ny tomte :P (I strömbäck)


Så här ful var jag, eller okej, det här är inte på julafton, men den klänningen hade jag ^^

"There was no point in worrying yet.... what would come, would come... and he would have to meet it when it did."
- Harry Potter and the Goblet of fire.

Abrazos


Kommentarer
Postat av: G.

Det var ju råsnygg klänning vill jag lova! :D

2008-12-26 @ 23:51:42
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0