Dan före dan före dopparedan

Jag måste vara sämst på att rimma, så sjukt dåliga rim, där man listar ut på en gång vad det är typ, eller så kan man inte lista ut alls. Hittar inget mellanting. Men, iaf så har jag typ rimmat på några paket, det är kul att få rim, men svårt att göra dom.

Imorse klev jag upp kl nio eller nått sånt, städade och sedan så for jag och Sanna till stan och köpte dom sista julklapparna, det kändes sjukt skönt, det var bara en sak som jag saknade, till Rebeccas julklapp, men jag hittade det inte någon stans över hela stan, var typ på varenda affär, men du för nöja dig utan den saken :/ Sry.
Sen när jag kom hem så lagade jag mat, spagetti och köttbullar, till alla och sedan var det dags att klä granen. Tua vart överlycklig när pappa bar in den, hon har sett Lotta på bråkmakargatan typ varje dag i ett halvår snart känns det som, och där så får ju inte Lotta först någon gran, men sen så... äh, kanske inte ska berätta hela historien, men ni vet vad som händer... Så nu när pappa kom in med Granen skriker hon: Nu kommer granen!! Nu kommer Pappa med Granen!!! Hennes lycka var total, så sjukt nöjd att vi också skulle ha en gran. Tänk vad ett litet träd kan göra skillnad.

Nu är det vinter ute också :D Tua och elina har gjort en fin snögubbe utanför vårat hus, och en snölyckta som lyser, den var värsta fin, med morot till näsa och allt. ^^



"Happy Christmas", said Ron sleepily as Harry scrambled out of bed and pulled on his dressing-gown.
"You too," said Harry. "Will you look at this? I've got some Presents!"
"What did you expect, turnips? Said Ron.

- Harry Potter and the Philosopher's stone.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah jag håller med dig, jag är rådålig på att rimma, det blir alltid nåt dåligt nödrim :P Jag måste typ ha två månaders tid på mig om jag ska få något bra, men jag är aldrig och julhandlar i oktober så det blir ju som det blir... ;)



Nice med snölykta, sån skulle jag vilja göra också. ^^ Hur vart eran gran? Jag blev in charge of glitter det här året (vi brukar turas om) och det blev baske mig det snyggaste granen någonsin! smugg

2008-12-23 @ 11:21:49
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: jebbs

GOD JUL!! :D :D

2008-12-24 @ 13:04:07
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0