Storpubliken!

Något förvånad och nervös och ja... fick typ en hjärtattack ^^. Vi stog och spelade på stan som vanligt. Först så såg vi Hanna. Redan då blev jag lite nervös, för jag menar här står jag och typ leker på med min röst och sen går tjejen med den underbaraste rösten jag vet förbi! Då blir man ju lite skakis. Sedan så tittade jag åt andra hållet... och först ba: Oj, han var ganska lik Idol-Erik. Sen så stog det två till där då var det Danny och Mattias ifrån EMD. Dom stog där och hörde när jag sjöng!! Ändå lite coolt tkr jag. Hahaha. Sen så pratade dom med våran "ledare" och dom tyckte vi var duktiga ^^ Stolt* Haha. Nämen det var lite kul. Sen så har vi blivit erbjudna två spelningar. Först vare en som ville ha oss på Ålidhems Festivalen, och sen kom det en som ville ha med oss på en spelning inför något som jag inte kom ihåg. Det var rolilgt tycker jag. Älskar det hära jobbet, jag vill inte att skolan ska börja! Kan gärna hålla på med det hära minst en vecka till!

Imorgon är det begravning. Ska spela och sjunga fast än jag inte riktigt kan låten än. Måste gå och öva. Kramkram

"It is a long time since my last visit," said Dumbledore, peering down his crooked nose at Uncle Vernon. "I must say, your agapanthus are flourishing."
- Harry Potter and the Half-blood Prince

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskade vän! Vet du hur grym du var! Amanda och Julia stod bara och gapade. Stolt som tuppen var jag! :*

2008-08-14 @ 10:06:50
Postat av: Fanny

Ascoolt att EMD kollade :D

2008-08-14 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0