NM

Norrlandsmästerskap the whoole wekend. Så bor i Himelsund hos morfar. Det är trevligt men jag har haft  den mest fantastiska veckan hemma och på jobbet. Haha. har typ bott hos Rebecca så tack för allt det! Sen så har jag haft superkul på kvällarna med alla er stöckebor! Har inte vi hittat på nått typ varenda kväll? Kul har det iaf varit och nästa helg måste det bli blåliden! Läskigt värre, men skojsit också! 

Jobbet som gatumusikant måste vara det mest fantastiska i hela världen. Jag älskar att sjunga!! Bäst i världen! Och har fortfarande en vecka kvar att njuta av det. Nog för att vi kommer spela på ålderdomshem också men ändå! Totalt har jag fått i driks ca 200 kr. Och vi är ju 9st så vi har ju tjänat nästan 2000 på dricks! Något bra. Undra vad det ska bli av dom pengarna.. någo förslag?

Kul är det här men jag längtar redan tills vi kommer hem typ. Kom ju nyss hit!! Fattar inte hur jag kan sakna det jag saknar så hääär mkt redan efter en dag! Inte ett bra tecken för mig. Måste skärpa mig. 

Ja, nu vet jag inge mera.
Kram och kyss och hjärtligt tack 'sen
Men nu ska vi ut och äta efterrätten.

Abrazos




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0